Pokershopping

Gå til hovedindhold »

Søg i hele sitet

Du er her:

Generelle spørgsmål, FAQ

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager et forkert produkt i min levering?

Kontakt kundeservice via e-mail, info@pokershopping.dk. Vi vil derefter sende dig de rigtige produkter til dig og kompensere dig for dine udgifter i forbindelse med returneringen af defekte varer.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis den vare, jeg bestilte, aldrig kommer frem?

Dine varer vil normalt blive leveret til dig inden for 7 arbejdsdage, medmindre andet er angivet. Hvis du af en eller anden grund ikke modtager varen indenfor 10 arbejdsdage, bedes du kontakte os via e-mail på info@pokershopping.dk. Du vil modtage nærmere oplysninger om, hvad der er sket med din ordre.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis varen jeg har modtaget, er beskadiget?

Hvis en vare bliver beskadiget i forsendelsen, skal du straks kontakte os. Du vil sandsynligvis kunne få en ny på den betingelse, at du returnerer den gamle. Selvfølgelig tilbagebetaler Pokershopping forsendelsen. Husk altid  at gemme følgesedlen fra modtagelsen.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg tilfældigvis har bestilt den forkerte vare og allerede har bekræftet mit køb?

Hvis du tilfældigvis har foretaget et køb, som indeholder fejl, bedes du med det samme kontakte kundesupport via info@pokershopping.dk eller bruge vores kontaktformular .

 

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden til Danmark er normalt 3-7 arbejdsdage.

 

Er der nogen aldersgrænse?

Du skal være 18 år eller ældre for at bestille hos os. Hvis du er yngre, så bed en af dine forælder om at gøre det.

 

Kan jeg bestille via fax, mail eller telefon?

Vi kan kun acceptere ordrer fra vores hjemmeside. Vi håber, at du har tålmodighed til det.

 

Kan jeg tilføje en ordre?

Desværre er det ikke muligt at ændre en ordre, som er blevet afgivet. Hvis du vil bestille flere produkter, skal du tilføje en separat ordre.

 

Hvad er prisen for fragt og andre omkostninger?

Alle produkter transporteres fra Sverige. Fragtpriserne er følgende:
 

Frakt: 98 kr uanset vægt


Alle forsendelse, der overstiger 1200 kr. sendes gratis!

 

Hvordan kan jeg kontakte kundeservicen?

Kontakt kundeservicen direkte via e-mail på info@pokershopping.dk

 

Hvad  kan du gøre, hvis nogle produkter er i restordre?

Det er ikke muligt at placere en ordre, som ikke er på restordrelagret.

 

Hvis jeg efter et år opdager, at der er fejl i varerne?

Ifølge svensk lov har du tre år til at klage over "oprindelige mangler" i et produkt. En fejl kan være en fabrikationsfejl eller andre fejl, som produktet havde, inden du modtog det. Fejlen skal allerede være til stede på tidspunktet for købet og må ikke skyldes ulykker eller fejl, du har forårsaget. Oprindelige mangler kan vise sig temmelig lang tid efter købet.  En garanti af  kortere varighed, betyder ikke, at tiden for klager reduceres. Forskellen er, at når garantien er udløbet, er det dig, der skal bevise, at fejlen var der fra begyndelsen.

 

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Sammenlign produkter

Der er ingen varer til sammenligning

Nyhedsbrev

Nyhedsbrev

betalningsinfo